uppe med tuppen eller vilse bland hästar

Pjew. Är veeerkligen uppe med tuppen idag. Helt fantastiskt att jag ens säger det, med tanke på att jag förra året vid den här tiden stapla mig upp vid 05.30 om mornarna. HUR ORKADE JAG ?
 
Anyway. Bra dag igår då Jontis hörde av sig och bad mig hänga med till universitetet för att köpa lite studiematerial hehe. (när jag såg böckerna kände jag en oerhörd lättnad av att inte studera i höst, just sayin'). Hittade dock bara en och åkte därefter vidare mot marieberg - trodde vi. För nu var det som så, att jag avgjorde vilken buss vi skulle ta (och tog såklart fel). Därför hamnade vi istället för vid marieberg, långt bort åt helvete bland hästar och grejer. Så vad gör man? Jo man utnyttjar läget att ha en orienterare med sig och börjar promenera till köpcentret helt enkelt. Det gick bra, vi kom fram.. till slut. Oavsett alltså, kul dag och gott käk! Härligt att ha Jonte här igen!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0