träning + biomys = perfekt tisdag.

 
Fullspäckad härlig dag med sovmorgon (mmm ja som alltid sen 15/6..) följt av ett lyckat träningspass och ett lite snabbt catchup med snygga Amanda på alléskolans skolgård som numera är fylld med förvirrade barn. Kändes hur konstigt som helst, DOCK jävligt skönt att sitta där och veta att jag inte har någon lektion att passa! 
 
Som pricken över i:et har jag och grabben dessutom fångat den soliga eftermiddagen/kvällen med öl/cider på uteservering, lite titt i affärer och sist men inte minst Snabba cash II på bio! Grym film och verkligen att rekomendera - har man inte sett ettan så bör det göras helst redan ikväll. Nu inväntar vi bara del tre som förhoppningsvis kommer att komma. 
 
Nu ska jag bädda ner mig i julles säng och kolla på nya avsnitt av himym säsong 7. Imorgon väntar en runda på stan och en springtur! Love ella 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0