Jag är precis där jag ska vara.

Vilken toppendag! Fick ett sms av Jonathan på förmiddagen som undrade om vi skulle träffas, eftersom han äntligen kommit tillbaka till mina trakter igen!! Så nu, efter 2 månader med mils avstånd, så har jag äntligen fått en dos av Jonte igen. Så himla roligt!! Så jäkla glad att han kommer bo här i några år till! :)

Vi gick hur som helst och överraskade Julia för att sen även träffa Oskar och käka lite på donken hehe, yums. Efter vår lilla reunion hjälptes jag och Julia åt att dela ut flygblad i kumla för "the run", en springtävling/träning som vem som helst kan ställa upp i! Med världens snyggaste teknik (=Julia kör & jag hänger halvt utanför fönstret och prickar brevlådoena) så gick det på 2 timmar!

Nu ligger jag på min rätta plats hemma i Örebro och ska snart sova. Imorgon väntar en dag med ännu mer flygbladsutdelande! Hur som helst, tack Jonathan för en så fantastisk överraskning att dyka upp på hemmaplan igen! Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0