idag är jag nog värsta monsterflickvännen.

Hej världen är jag vaken redan? Mm eller, fortfarande vaken skulle passa bättre.
 
Jag somnade jätteskönt inatt, sådär perfekt bra när man bara faller in i världens bästa sömn. SEN väcktes jag vid 03.00 av Julius som alldeles för högljutt spelade cs eller liknande irriterande spel. Tack älskling. Efter det kunde jag inte somna om, medans han däremot somnade som en stock. Än en gång, tack. Tack tack tack. Tack för drygt en timmas sömn, tack för mitt urkassa humör som kommer förpesta alla idag, tack för påsarna under ögonen. Tack
 
Så, under tiden han har sovit har jag kollat på Harry Potter, gått in och lagt mig i andra rummet, gått tillbaka till sängen, kollat mer HP, suttit på taket en stund i hopp om att kunna somna där (hell no, cold as.. ) och nu sitter jag här på g att ladda ner fler Greys Anatomy avsnitt. Nu jäklar får Julleknulle skylla sig själv när han vaknar och jag är monsterflickvän. 
 
and also, I miss this girl 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0