happy is what happy does.

Vaken ganska tidigt och kan inte somna om (återigen får jag skämmas för att betrakta denna tid som tidig). Dock somnade jag väldigt sent också så med lite tur har jag snart lyckats vända tillbaka dygnet ;)

Har hur som helst massor att hinna med idag (läs: två grejer) så det är la lika bra att hoppa upp och steka lite pannkisar till frulle kanske? MUMS. Hoppas sen att dagen bjuder på lika underbart väder som igår.. Den tog vi vara på med lite fiske vid slottet här hemma i Askersund, med värsta fiskelyckan dessutom!! 8 firrar på kroken varav två fick komma hem till katten, varav en fick bli försökskanin för mitt första nackbrytande.. Stackarn. I'm gonna make some pannkakor nu.. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0