drömmer om varma nätter och kärlek på stranden

ge mig långa stränder, blåa hav, varma nätter och drinkar vid vattnet. åh
 
Julius sitter vid datorn, och jag ligger med laptopen i sängen när plötsligt fläkten (som är helt avstängd) går igång, och då fortfarande på offläge. Mmm lite olustigt var det allt!  Nu har dessutom jullebulle, efter att berättat om hur dörrar öppnar och stänger sig själva här på övervåningen, gått ner och lämnat mig själv. Tack. Vill gärna tro på snälla spöken hihi 
 
Anyway. Parantes. I övrigt så drömmer vi oss bort till varmare länder och håller tummarna för att en resa till Turkiet kaaanske kan bli av inom en närmare framtid. Men bara kanske. Vi får se, men hur härligt vore inte det? Kärlek i Turkiet. Åh. 
 
And also - Julia flyttar till huvudstaden imorgon. tomorrow is a sad day. jag hatar när mina bästa flyttar 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0