Dagar i Göteborg!!

Nyduschad, nyfärgat hår, tröttare än tröttast men känner mig jäkligt fräsch ändå. Hemma från Göteborg är jag också, och har sagt hejdå till både Andrea och Julia. Åh så dagarna gick fort, för fort! Det var så jäkla kul att träffa båda tjejerna igen, och speciellt Andrea som vi inte sett på så himla länge. Se hur hennes liv ser ut i storstaden, var hon jobbar, var hon bor osvosv. HÄRLIGT!

Har med mig massor av fina minnen hem och fytusan så mycket knäppt som har hänt också. Göteborgare är jäkligt utåtriktade så det var jättekul att komma ut och träffa nya människor. Massor av skratt och prat på både uteställen och hemma i Andrea's lilla lägenhet på 25 kvadrat har gjort dagarna hur bra som helst, verkligen. Det är just det som gör det så tråkigt att komma hem till en död håla, när man dom senaste dagarna har övervälmats av liv och rörelse. Dock är det ändå skönt att träffa lilla Nelson igen, som attackerade mig med pussar så fort jag öppnade dörren. Bästa lilla vovven ♥

Julls och jag var nära på att hamna i varsin del av tåget (som var två tåg i ett) och jag sprang som en tok för att hinna till hennes del, i sista sekund. PJEW
I väntan på Dealealou!


Så jäkla impade av tornet där Andrea bodde asså. BARA massa chalmerselever som man aldrig såg. (pluggade bara o så)



På tisdagen passade vi på att se stan, jag och Julls, medans Andrea jobbade!!



Vi fikade ute för första gången i vår, på Starbucks coffee! MUMS


Det var tydligen jäkligt svårt att stava till mitt komplicerade och långa namn, men bra försök av killen bakom disken. Blev ju nästan rätt


På onsdagen mötte vi upp Jonathan på stationen som mellanlandade i gbg på vägen hem!!




Vi såg sånna här påsar överallt och la (nästan) vår själ i att hitta Tessiebutiken. Till slut så ;)


#jävligt snygga


Vi åt jättemumsiga baguetter på en fransk restaurang, hur mysigt som helst!



På onsdagskvällen laddade vi om för att testa nattlivet på en lill-lördag i gbg!




Tack för några riktigt bra dagar Julia och Andrea! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0