kortisupdate!

Sitter ensam hemma hos Julle som alldeles nyss sprang till repan. Har inte riktigt bestämt mig för hur länge jag blir kvar här idag så vi får väl se! En dusch först och främst i alla fall.. och lite fler rostade mackor kanske, mums!!
Har hur som helst haft en riktigt lugn och bra helg! Kikat massa O.C avsnitt i vanlig ordning, mumsat godis så att magarna nästan sprack, hälsat på Jimmy & Moa och deras lilla bebis och igår avslutade vi lördagen i sällskap med Gustav och Ina framför filmen Pearl Harbor, fint!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sätta lite fart om jag bestämmer mig för att ta halv ett bussen hem! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-04-08 @ 12:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0