I smile back, with all the reasons in the world

första mjukglassen för i år mumsades med Julia och Linnea i måndags!!

Jag och Jullebulle gick ut på taket igår och chilla lite, underbart!
Efter flera timmars skrivande av svenska nationella pustar jag ut hemma i soffan med onda ben efter gårdagens beep-test, som förövrigt gick jäkligt bra! Hade förbättrat mig två nivåer men fick skylla mig själv när det började blöda under fötterna eftersom jag sprang utan skor. Har numera två köttiga fräscha sår under tårna, sexigt!
Har skrivit klart mitt tal också, ungefär.. så nu gäller det bara att lära in det utantill!! Vill ha MVG

Sen imorgon så fyller jag år också, sånt är så spännande i min ålder ska ni veta. Ska låtsas sova när familjen kommer in och sjunger för mig imorgon, om dom har lust att gå upp 05.30 vill säga. HEHE jävligt taggad på födelsedag alltså. Eller hur var det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0