end of fun, my study day has begun

Det regnar ute, alla dom mumsigaste godisarna i porslinshönan är slut, jag har hela dagen framför mig med PA-plugg eftersom det imorgon endast är EN vecka kvar till hela alltet ska lämnas in och läraren måste checka igenom innan dess.. och så åkte Julius nyss hem också, så helt ensam är jag. Inte ens Nelson är hemma.

GUD VAD TRÅKIGT jag har det nu. Efter tre dygn tillsammans med Jullebulle så blir det alltid lika tråkigt när vi till slut måste säga hejdå och jag hatar att lägga mig på kvällen och tänka "imorgon måste jag somna ensam.." åh suck. Men lika bra nu när jag måååste ha tiden till projektarbetet också, även om jag kan komma på tusen saker som jag hellre skulle pyssla med just nu. Hoppas alla andra har ett bättre avslut på påsklovet! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0