bra kväll på jobbet!

Startade jobbpasset med mat tillsammans med hela gänget utomhus, fint!
Feffe och Arvid spexar lite, som vanligt.
Hemkommen och nerbäddad i sängen så sjukt tidigt efter en jobbkväll!! Drygt 30 gäster bara, så jag och Linnea passade på att titta på teatern vi också när det blev så få sysslor att göra och gud så bra det var! både jag, Linnea och Jonas skrattade oss dubbla längst bak i salongen ;)

Hur som helst är det skönt att vara hemma skapligt tidigt och hinna se ett gossip girl avsnitt innan jag somnar. Dessutom ligger jag och inväntar ett sms från Julius som förmodligen nästan precis kommit fram till London också! Kommer inte kunna somna om jag inte är säker på att dom kommit fram safe ju!! Kan även passa på att berätta lättnaden över att ha fortsatt jobb på teatern i höst också, känns grymt bra.. GRYMT bra. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0