åhej

Igår skickades arbetet motvilligt in. Inte motvilligt att jag ville bli av med det, utan mer av den anledning att jag verkligen inte tror att det blev så bra som jag hoppats på! Åh okej, nu är det i alla fall aldrig mer PAplugg för mig och det känns ju väldigt skönt.

Idag hade jag en lektion på morgonen och en på eftermiddagen så jag bestämde mig lite fult för att sjukanmäla mig och fokusera på allt annat plugg som sakta äter upp mig... Försöker fundera ut vad jag ska skriva om i mitt tal till kursprovet i svenskan, men fytusan vad svårt det är och det måste ju bli bra.. Det underlättar iaf att Julius gick iväg för att plugga han också haha, så jag kan lägga fokus på rätt saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0