veterinärbesök!

Måste börja detta inlägg med att tacka Cissi och Eva som tog emot lille Nisse med så kort varsel, trots att dagen var fullspäckad för dom på smådjurskliniken!
Nu har han fått ögat sytt och ska gå med tratt i fem dagar. Han ligger här på mitt rum i sin bur och har fortfarande inte vaknat upp riktigt än, men spinner det gör han ändå sötnosen ♥

Nu sitter jag och inväntar Linnea som kommer och håller mig sällskap ikväll, vi har inte träffats på flera dagar nu så känner på mig att vi har massor att prata ut om!! puss

Kommentarer
Postat av: julia

Tur att han blev okej iaf :)

sv: hihi, tycker jag känner igen dig :o du bor möjligtvis inte i Askersund eller? :)

2011-09-23 @ 11:55:16
URL: http://barajuliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0