it's all coming back

2009
Har nyss stigit upp ur ett varmt skönt bubbelbad och rensat tankarna lite. Skulle egentligen vilja ta en kvällspromenad men det blåser storm ute och jag och alvina höll på att ramla omkull tidigare idag när vi trotsade vindarna, så jag vågar inte haha. Bara att inse att mina ynka 53 kg är rätt chanslösa i kampen mot vädergudarna!! Ibland vore det bra med lite extra kilon, stå lite stadigare på jorden liksom.

Hur som helst så känner jag mig lite gladare nu. Jag har strykit massa plugg från listan och Andrea hörde av sig förut och ville jättegärna att jag skulle komma till linkan i helgen och hänga med henne och julia!!
Känner att jag kan behöva två av mina bästa nu när mitt liv är lite ur balans, så jag tror att jag kilar dit på fredag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0