fortsätter på samma sjuka spår.

när nelson ylar åker öronen ut.. hihi
Pappa släpade ut mig till bilen trots min sjuka och bestämde sig för att idag ska vi minsann lära Ellen att fickparkera ordentligt, backa kring alla möjliga kurvor och hörn osvosv.. hujedamej.
Men det gick bättre än förväntat. Jag är ju så extremt dålig på att parkera och backa och sånt, och när man sen måste göra båda på en gång.. ojoj.
Blev iaf godkänd av pappsen min och vi kommer kanske ta en sväng till ikväll, om jag orkar ;)

Förövrigt så har jag hela min kväll planerad. Först ska jag äta mat - fuskgrytan (en gryta som mormor brukade göra varje gång vi kom på besök!! Helt underbart god och jag kommer precis ihåg hur den smakar, trots att det var åtta år sedan hon dog. Mamma och pappa har försökt att få till den lika god men nej, ingen har lyckats än.. Därav namnet fuskgryta :() och efter det ska jag bädda ner mig i antingen soffan eller sängen och slå igång lite filmer som jag laddat ner till min fördel.
Myskväll helt enkelt, och imorgon ska jag vara hemma igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0