det blir alltid så tokigt, när det har med mig att göra

Hur sjutton ska jag förklara kvällen igår? Förutom att jag emellanåt levde livet som aldrig förr och mådde helt galet bra, samtidigt som jag vissa stunder kände mig som världens dåligaste människa.
Jag, Julia, Jonathan och Josefina började kvällen tillsammans med att laga middag! Kyckling, potatisklyftor och beasås stod på menyn och trots att brandlarmet gick igång och det faktum att ingen av oss är någon vidare kock när det kommer till kyckling så blev maten väldigt god ändå!

Efter maten kom Johan, Anton och Rasmus för att förfesta med oss! Vi pratade runt en massa, drack lite, lyssnade på musik och sen gick vi ner till tåget som gick 21.20.
Här ångrar vi oss att vi inte tog ett tidigare tåg, för kön in till strömpis var kilometerlång. Vi missade deadline för fria inträdet och fick dessutom vänta utomhus i en evighet. Dock gjorde vi det bästa av kvällen i alla fall och dansade länge tillsammans med killarna och Linnea som vi träffade där inne!
Dumt dock, att strömpan fick strömavbrott på nedervåningen vid ett. Då avslutade vi våran kväll, splittrade på oss och gick åt olika håll.

Några gick till McDonalds och några stannade kvar. Jag sov kvar i Örebro under natten och hu så dumt det blev idag när jag skulle ta mig hem!!
Jag hoppade på bussen som (jag trodde) skulle ta mig till centralen. Men såklart inte.. Utan jag satt där och tänkte att "snart är den nog där" medans vi var på väg bort från Örebro! Så när jag fått klart för mig att bussen inte skulle åka till centralen så hoppade jag av någonstans där jag inte hade någon som helst koll på vart jag var :(

Hur som helst så gjorde jag en chansning i att hitta tillbaka på egen hand och började en promenad som tog mig dryga timman haha. Kom i alla fall fram till slut och hoppade på tåget mot Hallsberg och tittade förbi hos Jonte, Julia och Josefina en sväng innan pappa kom och hämtade mig :)

Tänk så dumt det kan gå, men nu är jag i alla fall hemma och alldeles trött i fossingen efter att ha gått så långt! Ikväll ska jag dippa grönsaker och äta god mat med familjen! Mysigt ♥
Jag och Julia på hennes födelsedag i maj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0