jag är precis där jag ska vara

Igår slängde jag undan mina kryckor och dansade hela natten. Lite dumt med bruten fot kanske? Men alkoholen bedövade smärtan och jag kände mig nästan inte handikappad över huvud taget!
Dessutom kände jag inget imorse när jag vaknade heller, vilket jag trodde att jag skulle göra, så det är lugnt ;) Är ju faktiskt bara en liten skitspricka.
Men hu så trötta vi var när vi vaknade 7.30 och insåg att första lektionen började 7.50! Ingen höjdare att släpa sig upp ur sängen då efter endast tre timmar sömn.

Hur som helst så krigade vi oss igenom skolan i vilket fall, och när jag kom hem gick jag och la mig bums på soffan och poff, så var klockan 21.00 och jag hade sovit fyra timmar. Jag som hade tänkt planera en massa inför morgondagen, men så blev det ju inte nu. Dumt!

Idag kom iaf Julia till hallsberg så imorgon ska vi träffas och gå ut på krogen med alla kompisar!! Resten av helgen ska jag plugga och packa på, för på måndag åker ju jag till Norge och går i skolan där istället :)

Julia, Daniel och jag!

Jonathan var ursnygg som jokern!

anton helade folk hela natten lång!

olgyfolket!

hanna och linnea var dösängel och ängel :)

maida var gladiator och julia var romersk gudinna eller något sånt ;)

ellen och tove!!

Danne måste ha haft den absolut sötaste outfiten under kvällen haha!

och johan var gammal tant ;)

här är några slumpmässigt utplockade bilder från gårdagens festligheter!! alla var snygga och roligt utklädda och det var sjukt kul att se att så många gick in för det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0