viva la fiesta









Jag hade en jättebra kväll igår!
Vi startade kvällen hos Alvina, jag, Julia, Lisa, Na-Ná, My, Carro, Linnea och två andra tjejer (som jag skäms att jag inte kommer ihåg namnet på :()
Det blev hur lyckat som helst med tacogratäng, svartvinbärsvin, prat och skvaller och många glada ansikten! En riktigt bra start på en fortsatt bra kväll helt enkelt.
Efter några timmar hos Alvina fortsatte tog vi med vårat förfestande (dock utan stackars Na-Ná som inte är 18 än, och Linnea) in till Örebro och Linnea där vi även träffade killarna. En stund där och sen vidare mot strömpis, och med vip slapp vi den urlånga kön i kylan också (ett riktigt plus i kanten).
Sen blev det som vanligt, alla försvann åt olika håll och man träffade massor av kända ansikten därinne som man ville träffa och dansa med. Dock sprang vi på varandra flera gånger under kvällen iaf, så det gjorde ingenting :) Jag slutade dricka vid midnatt och fick perfekta fyllan, hur skönt som helst! Och Julia och jag följdes åt hela kvällen lång och dansade med alla möjliga härliga människor där inne!
Dock, strax innan vi skulle bege oss mot bussen hem så smsar Daniel och berättar att han och Alvina har gått i förväg eftersom hon inte mådde så bra stackarn. Det var hennes första krogenrunda.. och ja, vi har väl alla lite minnen från hur krogendebuten var, visst? ;)
Men annars var det en jättefin kväll och jag träffade inte en enda sur min under festtimmarna. Kanon, helt enkelt.
Idag har jag spenderat flera timmar i matteboken.. hujedamej. Har prov på tisdag och just nu känns det som det kommer gå rakt åt skogen! Så imorgon ska jag kila ner till Martin en sväng så han får hjälpa mig lite, och efter det kommer förhoppningsvis min fina Josefina och hälsar på - bakning, tjejsnack och mys står på schemat i sådana fall! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0