hela jag luktar häst :)

Dakar som ettåring!
En lite gladare Ellen bakom skärmen idag!
Cissi ringde förut och frågade om jag kunde hjälpa henne att lasta Dakar (hennes ursnygga treåring) och hänga med på träning.
Så vid halv åtta satte jag mig bakom ratten och körde rakt ut i skogen mot Cissi :) Tog en stund att lasta, en envis kille vi hade att göra med så det gällde att vara lika envisa tillbaka! Dock får man ta hänsyn till att han faktiskt bara är tre..
Om jag sen får döma så tyckte jag att träningen gick jättebra! Dom har ett fint samspel, Cissi och Dakar, och jag beundrar fortfarande hennes grymma jobb som hon har gjort med den hästen! :)
Nog om det. Skönt var det iaf att få lite hästlukt på sig och komma ut till markebäck igen!

Imorgon ska jag åka in tidigt till skolan och simma innan vi börjar. Skönt! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0