glöm inte att uppskatta de vänner du har, om du verkligen vill ha dom kvar

fina Josefina på espresso house
våra söta cupcakes med smak av karamell och blåbär!
Efter ett par timmar med näsan i matteböckerna imorse belönade jag mig själv med att åka till kumla och hämta upp Josefina! Efter det åkte vi vidare mot marieberg och gick omkring lite (båda dock med köpförbud i brist på money) men det var mysigt ändå.
Vi hamnade på espresso house och blev sittandes länge med varsin vanilla latte och cupcake! Hur skönt som helst att få snacka av sig om allt mellan himmel och jord och dela det som är både jobbigt och det som är så himla bra i våra liv just nu.
Vi planerade även massor inför vårt sista år på gymnasiet - fester, resor, hemmakvällar, ja allting! Och så kom vi fram till att med vårat härliga kompisgäng så kan inte resten av året bli annat än grymt! En helt perfekt söndag och jag är så glad att jag har vänner som Josefina, du är så bra tjejen!
Nu ska jag spendera ytterligare några timmar i matteboken. Ska ringa Martin och höra om han har tid att hjälpa mig en stund!! Sen ska jag slå på en riktigt bra film och mysa resten av kvällen :) Måste tipsa alla om a little bit of heaven som jag såg igår, jag både skrattade och grät - en jättefin film verkligen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0