friday update

Såhär snygg kommer jag att vara på halloweenfesten nästa vecka!! Jag har absolut ingen som helst aning om vad jag har på mig och vart plagget kommer ifrån. Däremot har jag haft den undangömd i nån gammal låda sen många år tillbaka - Jag har nämligen minnen från hur jag sprang omkring och larvade mig i den när jag var fem eller något.
Hur som helst, tänker toppa detta med en hemmagjord krona av guldpapper och BAM, perfekta maskeradoutfiten ;)
Dessutom fick jag och mamma ett paket från Oslo idag! Jag ville öppna på en gång men mamma insisterade..
- Vi öppnar det på min födelsedag på måndag eftersom mitt namn står först! 
Inte lätt när jag praktiskt taget är dubbelgångare till Nicke Nyfiken..
Och såhär mysigt har jag haft det ikväll, på hallgolvet med min älskade hund. Vad sjutton skulle jag göra utan honom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0