förnyat min höstgarderob lite!

Ni skulle bara veta hur min kropp känns idag, djisses!! Har ont i varenda liten klen muskel.. Men det är väl tur att det känns att man har jobbat lite ;)
Idag åkte jag, mamma och min lillebror in till marieberg efter skolan och kikade på lite höstkläder! Så himla kallt på morgonen nu för tiden, så jag håller på att frysa ihjäl i min tunna vårjacka! Därför inhandlade jag en ny idag, samt en halsduk och två par skor. Kalasbra :)

Vi åt på paco's innan vi åkte hem! Nomnom
Här har vi en som inte kommer frysa i vinter!
jacka 599 :-/hm, halsduk 99 :-/gina tricot

skor 299 :- samt 399 :-/skopunkten
helnöjd med mina inköp!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Likadana skor som jag ju :p

2011-10-07 @ 19:54:12
URL: http://neut.blogg.se/
Postat av: ronja

GUD VAD FIN BLOGG! :O

kolla gärna min blogg och säg vilken utav alla mina senaste sex outfits som är finast, alla som kommenterar har channs att få en länk i min meny. :) KRAM!

2011-10-16 @ 18:30:25
URL: http://ronjaholmdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0