en kväll hos amanda!

Tjuvade en söt bild på Amanda från fejsboken.
Efter vår shoppingrunda igår släppte jag av mamma & Johan hemma och åkte sen vidare mot Åmmeberg till Amanda. Många av mina fina vänner hinner jag nästan aldrig träffa, bara för att dom bor så långt bort! Amanda är en av dom, hon går nämligen i skola i Karlstad.
Men nu hann vi äntligen träffas igen, efter säkert flera månader på skilda håll. Det var jättemysigt och vi snackade i flera timmar på kvällen innan vi till slut satte igång en film som vi somnade till i soffan ♥
Idag vaknade vi upp till en mummafrukost och äpplekaka som hennes mamma hade bakat, nomnom! Sen var det dags för mig att åka hem igen :(
Och den här lördagen kommer bli så tråkig.. Jag har nämligen bestämt mig för att ta tag i den där plugghögen som bara växer och växer på mitt skrivbord! Filosofi, matte och lite projektarbete ska avklaras i alla fall, sen ska jag mysa med någon bra film ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0