en dag spenderad på sjön!


Ännu en helg som bara sprang förbi! Fy att dom ska gå så fort, jag behöver minst tre dagar till för att hinna med allt jag vill göra när jag är ledig.
Igår tog jag iaf tiden att träffa Emma som var riktigt saknad efter flera veckor på olika håll. Vi beställde kinamat och satt och pratade till sena timmarna i hennes säng, delade alla möjliga känslor och det var skönt att få snacka av sig med henne och få lite update om hennes liv :)
Jag stannade där över natten och pappsen kom och hämtade mig idag vid halv 12. Då var det raka vägen hem, in i duschen & fixa iorning mig inför avslutningstur med Wettervik.
Det var jättetrevligt att träffa alla igen efter sommaren, grilla god mat och prata ikapp lite och dessutom hade vi en jättetur med vädret som bjöd på strålande sol i höstkylan!
Nu är jag dock jättetrött. Hade tänkt sätta mig med kemin men hu, jag orkar inte det ikväll så jag får rekordplugga införprovet på tisdag imorgon istället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0