Dear Santa. I wish nothing but to live my life, just the way it is

Gud vilken bra kväll det blev igår!
Jag och Jonathan startade igång kvällen med pizza och något dåligt frågeprogram på tv haha! Efter det kom Armin och då drack vi lite vin tillsammans (+ något så extremt hemskt som jag och Jonte delade på.. hu). Vi utmanade varandra på Jontes gamla tv-spel supermario och pratade om lite allt möjligt innan vi sprang ner till tåget som redan hade med sig Danne, Anton, Johan och Rasmus!

Sen måste jag erkänna att det fanns en liten tidpunkt där då jag mådde lite dåligt.. rätt mycket dåligt faktiskt. Jag brukar aldrig någonsin få snefylla, och framförallt inte i början av kvällen! Så jag skyller det på Jontes hemska dricka och lovar mig själv att aldrig dricka något liknande igen!

Vi gick till liquid bar men stannade bara några minuter, för allt folk, musiken och värmen där inne gjorde att jag blev så sjukt illamående och killarna fick följa med ut.
Så jag passar på att säga nu: Killar, tack för att ni tog hand om mig så himla bra igår! Och förlåt att jag förstörde början av eran kväll med min snefylla! Ni är bäst ♥

Efter ett tag mådde jag iallafall bättre och framåt senare timmarna så var jag precis som vanligt igen, festglad med några av mina allra bästa vänner på dansgolvet och dansade fram till klockan slog ett. Då gick vi vidare mot McDonalds för att få i oss lite käk! Sen tog vi bussen tillbaka till Hallsberg och jag vidare mot Askersund. Jag träffade söta Rebecka på bussen och eftersom vi bor så nära varandra så tog vi sällskap hem i nattkylan. Eftersom det var så kallt så låtsades vi att vi hade skidor på fötterna och tog oss fram på ett himla fult sätt och skrattade åt oss själva för att vara så himla knäppa! Men det var skönt och fint att gå hem och himlen var alldeles stjärnklar!

Jag kom i säng vid 4 på morgonen och vaknade upp av att Nelson skällde på mig, antar att han tyckte det var dags att gå upp! Så nu har jag precis varit ute en lång stund med min fina lilla vovve och kastat boll och busat en massa. Resten av dagen måste jag skriva lite på religionen och mitt projektarbete och ikväll får vi se vad som händer!
världens goaste ♥ hur skulle jag någonsin klara mig utan dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0