nothing compares to you

Hejhallå! Har varit på språng hela dagen och först nu kan jag sätta mig ner och ta det lite lugnt :)
Startade dagen med en liten promenad tillsammans med mamma och nelson i solskenet! Och efter det åkte jag, mamma, nelson och pappa iväg för att kolla efter en ny soffa till vardagsrummet. Vi ska börja renovera och greja och det känns som tusen saker ska fixas! Har i alla fall suttit i säkert sjuttio olika soffor idag och sprungit omkring i olika möbelaffärer hit och dit. Dock tror jag vi har hittat en favorit, så det var ju värt allt sittande ;)

Nu väntar jag på att pappas kompis ska komma så ska vi äta mat allihopa. Sen ska jag hålla tummarna för att Johan inte ringer inatt och vill hem från lanet i Hallsberg! För det är äckligt mycket dimma ute som inte var allt för rolig att köra bil i.. (och så är jag lite för lat för att hämta någon ikväll).

Kommentarer
Postat av: Jennifer

fina bilder och vilken söt hund du har :) vart bor du någonstans?

2011-11-20 @ 21:55:43
URL: http://JNoz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0