uppäten av skolarbeten.

Uppdaterar mig själv om vad jag måste komma ihåg framöver (eftersom jag är så fruktansvärt dålig att skriva i min almanacka, och ännu dåligare på att läsa den om jag nu skriver upp något!).

Så jag behöver komma ihåg:
mitt naturkunskapsprov imorgon.
svenskauppsatsen som ska redovisas torsdag.
rättskunskapsprovet nästa vecka.
naturkunskapsprov om två veckor.
skriva och skicka in loggboken som alltid glöms bort.
fundera över vad jag egentligen har gjort på idrotten.. eftersom jag har slarvat med träningsdagbok.

Ish. Jag tror att det här var allt.. och det räcker väl gott och väl. WÄH
Idag hade vi knappt några lektioner i alla fall. Tränade lite på morgonen, så mycket som min fot tillät mig och det gick riktigt bra! Sen var det bara en kort naturkunskapslektion innan vi tog tåget in till Örebro för att gå på universitetsmässan. Dock var det inte så bra, så vi gick och fikade och tog en vända på stan istället!

Nu har jag pluggat som bara den inför mitt nk-prov imorgon som jag ligger efter med! Förmodligen ska jag komma ihåg det jag just lärt in också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0