jag vill bara sova nu.

Pjew. Satte mig och pluggade direkt när jag kom hem från skolan idag! Det känns liksom inte som det finns något annat val med alla prov och analyser som fyller dom närmsta veckorna. Min att-göra-lista blir bara längre och längre med samhällsexamination, rättskunskapsprov, naturkunskapsprov, filosofianalys, religionsanalys, stressanalys, idrottsutvärdering och teckenspråksläxa! Isch, glömde jag något nu?
Jullovet känns alldeles för långt bort, men fasen vad skönt det ska bli när det äntligen är här och man kan slappna av lite!

Min dag blev lite bättre när Nelson kom springandes och mötte upp mig när jag kom hem från skolan! jieej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0