how much do I need to fill me up?

Linnea på Saigon!

Jag & jullan!
Nybäddad säng, tända ljus, julmust och lite godis.. För första gången på länge känner jag mig riktigt avslappnad och stresslös. Jag skickade in samhällsexaminationen sent igår (vilket förresten var en jäkla tur då jag fick veta att man får extra uppgifter om ett arbete inte är inlämnat innan deadline!!) och idag skrev jag en stressanalys som inte ska vara inne förrän om två veckor, men kändes skönt att få den gjord i alla fall.

Min kväll har spenderats med Linnea och Julia i Örebro! Vi gick på bio och såg breaking dawn, och åh så bra den var!! Har hört så mycket bra om den så mina förväntningar var höga, men dom levde den upp till! Dock kan jag tycka att den var lite fult och dåligt gjord emellanåt, men inget jag tänkte på allt för mycket. Sevärd, helt klart!

Efter bion gick vi vidare mot Saigon där vi satt ett bra tag och pratade en massa innan Linneas kille Viktor kom och hämtade oss! (Tack Viktor, hur schysst som helst att du ställer upp!) Jag har hur som helst haft en superbra kväll och det var riktigt kul att träffa både Julia & Linnea och hänga lite bara vi tre, inget illa menat Jontis ♥ Nu ska vi bara ta oss igenom sista helvetesveckan och nästa fredag firar vi att vi överlevt med lite fikamys eller liknande!

Förresten så ringde farbror doktor till mig idag och sa att mitt kliande inte liknar något annat än en allergisk reaktion, men att testerna inte har gett några utslag! Så det är fortfarande ett mysterium haha. Jäkla skit att det alltid är jag som råkar ut för konstigheter! Kanske är sköldis som spökar? Well well det kliar iaf inte så mycket längre.. men lite knepigt är det ju.

Kommentarer
Postat av: Anonym

puss på er!

2011-11-19 @ 19:15:52
Postat av: //jonte

2011-11-19 @ 19:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0