stresspluggar!

gosiga simba & jag för några år sedan!
sitter med näsan i ekonomi & engelskaböckerna och försöker desperat ladda upp mig själv inför de båda proven imorgon! fy, första fredagen på länge som jag inte alls ser fram emot! kommer kännas som en stor sten ramlat från mig när jag kilar hem från skolan imorgon.. dock måste jag börja plugga direkt till spanskanationella & mattenationella på en gång så att jag inte kuggar!
dumt det där att allt ska komma på en gång.. lärarna verkar inte förstå att vi har fler än en kurs att tenta av.
hade bara en lektion idag som började 12.30, men åkte in tidigt iaf för att plugga ekonomi tillsammans med jonathan. sen kom linnea också!
efter skolan körde jag med trafikskolan & sen åkte jag hem till linnea som gjorde min dag tio gånger bättre genom att slänga en stooor muffinspåse till mig så fort jag kom innanför dörren hihi! ska mumma hela kvällen nu ;)
sen gick vi till stallet och tog in våra pollar för att skritta ut en lång sväng i skogen och prata om allt mellan himmel och jord! det är helt galet vad en ridtur i skogen kan få mig att slappna av.
nu ska jag fortsätta plugga en stund & sen ska jag hoppa in i duschen, nästa stopp därefter blir garanterat sängen för jag är redan så trött att jag ser dubbelt! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0