underbara helg!

åh vilken jättefin helg jag har haft, verkligen toppen!
började fredagen med att åka till stallet för att hitta linnea. hon var dock ute & red någonstans så jag tog mina grejor och gick rakt ut i skogen i hopp om att stöta på henne men icke, ingen linnea i skogen.. så efter att ha spårat hovavtryck i säkert 40 minuter gick jag tillbaka mot vägen och precis då kom linnea från andra hållet och vi gick rakt på varandra! tänk vad slumpen kan busa ibland..
efter det åkte vi hem till henne & åt mat, kollade nån dålig film och somnade ;) vaknade sent dagen därpå och gick upp för att äta mummafrukost följt av långpromenad i skogen!
framåt 6 tiden var det dags att tända grillen för då började tjejerna ramla in. resten av kvällen blev galet rolig med skratt åt alla pinsamheter vi varit med om, prat om allt mellan himmel och jord,  fotbollsspel med pilatesboll osvosv! urkul verkligen och vad roligt det var att få träffa tjejerna som linnea hänger med i skolan, dom var supertrevliga hela bunten. så tack flickor för en jättefin kväll!! :)
nu har jag precis varit ute & övningskört lite med pappsen, har varit i örebro och shoppat lite också så nu är garderoben fylld med ytterligare lite sommarkläder!
hittade två jättefina linnen, en kjol som jag måste ha när jag jobbar och ett par vita shorts. hade egentligen varit ute efter jeansshorts eller svarta men det var helt utplockat på storlek 34 så nä, då fick det bli vita! men inte mindre ledsen för det för dom var fina dom också :)
nu har jag inte råd att shoppa mer haha, måste spara pengar till sommarens alla påhitt! imorgon är jag förresten ledig (igen) wooho, så ska ta dagen åt att klara av lite skolarbeten och mysa med nesse. älskar skolan nu för tiden ;)
avslutar inlägget med att skriva att jag har tagit i både sköldpadda och ormar idag, skoj! pusspuss



ett av linnena & shortsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0