pp party

igår kändes precis som en sån där dag som man framåt natten börjar tänka efter om den verkligen har varit där!
började dagen med spanskanationella och blev aningen lättad när jag insåg att "fan, jag kan ju den här skiten!", och bara för att jag kände det så fick jag naturligtvis avbryta provet när allting började snurra & ögonen börja se suddigt.
försökte allt jag kunde att fortsätta skriva men jag kunde inte koncentrera mig ett smack! så när min spanskalärare sen sa åt mig att gå ut och lägga mig (hon såg tydligen att jag mådde rätt dåligt) så gjorde jag det. väl ute på en bänk helt själv och ingen som kunde hjälpa så började hela jag att skaka! ringde pappa som kom och hämtade mig direkt.
vägen hem sen var uschfyblä skitjobbig. huvudet ville inte sluta att snurra och dom där 30 minuterna hem i bil kändes som flera timmar. fick dessutom stanna några gånger pga att det kändes som att jag skulle svimma så behövde lägga mig ner... en av gångerna spydde jag till&med av yrseln (uwe).
så fort jag kom hem kröp jag ner i soffan med mamma och nelson som var hemma, sen somnade jag i tre timmar innan det var dags att åka ner och kolla upp mig hos sjukan!
efter ett antal prover och allt vad det heter kunde läkarn konstatera att jag hade weeeey för lågt blodtryck, inte så konstigt att jag nästan svimmade x antal gånger alltså.
hur som helst så käkade jag och drack massor sen när jag kom hem, trots snurret & illamåendet och sen mådde jag så mycket bättre! jonathan och linnea hade under hela tiden bombat mig med sms som "joooo du MÅSTE komma med oss ut ikväll ellen" och när jag framåt eftermiddagen mådde prima igen så drog jag (kanske ett dumt beslut?) att hänga på dom.
ångrar inte alls att jag gjorde det för jag mådde superbra hela kvällen sen och kände inte av lågt blodtryck en enda gång! och åh så kul vi hade dessutom!
började kvällen med förkrök hos linneas pappa i örebro, tacos, bacardi och utspilld öl över heeela mig så det såg ut som jag kissat på mig haha. som tur var kunde vi torka byxorna innan det var dags att gå till strömpan! därefter blev det massor av dans, skratt, sjungande osvosv! skrattade åt tjejer som hånglade upp kille efter kille, folk över 40 som försökte passa och dom som såg redo ut att slänga sig över varandra och ha sex mitt på dansgolvet.. ah typ så. men så träffade vi många fina människor från klassen också vilket var superkul! kvällen blev riktigt lyckad med andra ord så tack jonathan, linnea, viktor och alla ni andra som gjorde det så bra!
kom hem halv 4 imorse och sov till 12 idag, är fortfarande rätt trött dock. ska klä på mig lite & gå promenad med nesse nu och sen blir det matteplugg + fira pappa resten av dagen!
hoppas ni där ute hade en lika fin kväll som jag igår, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0