"stuck in the middle"



har precis lagat mumsigaste kladdkakan, nomnom!
är så grymt taggad inför fredagens bravader, det är ungefär det enda jag & jonathan kan prata om haha och åh vad veckan gärna får flyga förbi nu!!
ska bli så fint att få träffa julia igen och fira hennes & josefinas födelsedag hela natten lång. bara släppa allt det jobbiga, glömma bort det för en kväll/natt och fokusera på dom som är viktigast, dom som alltid finns där och ställer upp! ♥ har sagt det förut och säger det igen, mina vänner är guld värda hela bunten!!
men det är ju några dagar fram till fredag.. imorgon har jag sovmorgon till 10.45 och bara en lektion ;) har dock lyckats boka in en körtid halv 2 så får stanna kvar två timmar i skolan och plugga lite..
på torsdag har vi inga lektioner fram till 12.00, då har vi friluftsdag (vilken jag fortfarande överväger om jag verkligen har lust att vara med på.. får kika vädret när jag vaknar).
men sen är det äntligen fredag!! har inte bestämt mig för om jag ska åka med jonathan eller josefina än.. hinner med både tidiga & det lite senare tåget så vi får se :)
kan knappt vänta, det kommer bli så bra! nu ska jag plugga lite igen, pusskram från ellen.

Kommentarer
Postat av: julia

ÅÅÅÅÅH LÄNGTAR ÄLSKLING!!! <333 du är så fin!

2011-05-25 @ 17:22:22
URL: http://juliaalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0