say them out loud, those words

kilade in till skolan idag iaf, helt i onödan.. tränade ett pass på gymmet & sen gick jag på en enormt oseriös engelskalektion följt av käk & sen hemfärd!
alltså, helt ovärt.
när jag kom hem väntade världens bästa hund på mig så vi tog en promenad, bla. förbi lekparken & oj vad nesse tyckte om att gunga haha! när vi kom hem plockade jag fram psykologin & har skrivit på den fram tills nu med undantag för nelson :)
har hunnit övningsköra lite också & jag blir alltid lika arg på bilen när den ger mig ett såkallat kärringstopp.. nu ska jag äta mummamat som pappa står och lagar & sen blir det ett varmt bad följt av geografiplugg! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0