matematik b, check!

sådär, klart finito done borta. då var ännu en mattekurs avslutad folks! dock kändes det inte alls så bra som jag hade hoppats på och jag har säkert tonvis med fel, är jättebesviken över att det inte gick bättre trots att jag pluggat arslet av mig inför skiten i flera veckor nu!!
hoppas verkligen att resultatet är bättre än väntat..
för att se allt från en liten ljusare sida så var det här det sista vi gjorde i matteBkursen, ingen mer matte förrän i höst alltså - great! (om jag inte totalfaila nu och får hänga i skolan i sommar) ohno det finns inte alls inplanerat i min som jag ser framför mig perfekta sommar! blir det så illa ska jag nog gå ner på mina bara knän och be om att få göra omprov eller liknande i höst istället, but then again.. hur mycket kan dom sänka om man failar kursprovet? ja jo mycket menmen. nog om den skiten!
igår mötte jag & nelson upp en trött admir vid bussen, kilade hem och kollade tv/snackade en stund och sen gick vi ner till affären för att handla lite gott till matteprovet idag! när vi kom hem var det så himla fint väder så vi gick ner till sjön och satte oss på bryggan länge länge, njöt i solvärmen och kollade på det spegelblanka vattnet och alla fiskar som hoppade upp lite då & då :)
idag fick jag dock släpa upp killen (bokstavligen) ur sängen vid halv 7 då det var goood tid för honom att pallra sig upp, själv hade jag redan vart vaken en timma typ. morgonpigga äckelmänniska är jag ;)
sannis kom & hämtade oss och sen bar det av till skolan! nu sitter jag här, helt slut efter provet och resterande lektioner.. skulle egentligen ha gått riskettan idag men mitt huvud orkar verkligen inte det, ska lägga mig och sova en stund istället innan det är dags att börja med nästa plugg! skolan äger.
titta sicken snyggingbild jag hitta på mig och roxane haha! 29/6 2008 togs den, dryga halvåret efter att jag börjat rida henne alltså. kan ju inte skryta med att jag ser stor ut direkt, men roxane var lika fin då som när jag lämnade henne ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0