i don't need you to make me feel good



är så glad & nöjd med tillvaron just nu så det är inte klokt!
började dagen med att skriva engelska nationella, uppsatsen, i 1 h & 40 min. gick mycket bättre än jag trodde så jag håller tummarna för att jag iaf skrev VGkvalité på skiten.. skrev ju MVG i a-kursen men hu, b är svårare än man tror.
hur som helst så kunde jag inte slappna av helt & hållet efter engelskan utan blev tvungen att ladda om inför ekonomiprovet direkt istället. en klasskompis gjorde provet igår & sa att det var ca 10 uppgifter så jag blev alldeles nervös innan jag gick in i klassrummet, men 10 uppgifter visade sig gå rätt snabbt och jag klarade av provet på dryga timman. svarade på allting & fick nog hyfsade uträkningar så jag hoppas att jag får g iaf haha, återstår att se ;) skönt iaf att detta var det sista provet i ekonomi b kursen!
somnade i soffan när jag kom hem helt slutkörd efter dagens prov, sov i ca 3 timmar och sen var det dags att åka ner till hamnen & båten wettervik för att vara med på en hlr-kurs! eftersom jag ska jobba på båten i sommar (jaaa nu är det bestämt hihi) så tyckte dom att jag skulle vara med på den och det tyckte jag också för den delen! det var i vilket fall väldigt kul & killarna som snackade gjorde det skitbra så det blev inte alls sådär oseriöst som idrottslektionerna i skolan.
nu känns det iaf jättebra att jag har jobb i sommar! har till och med två jobb haha, ska sälja jordgubbar också. så pengar lär jag ha till hösten iaf :)
nog om det, nu ska jag byta om till myskläder & krypa ner i soffan, kommer sova grymt skönt inatt! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0