hemma från hundkurs!

världens bästa hund ♥
sådär, nu har nesse & jag kommit hem från hundkursen! och åh så roligt vi har haft, så trevliga människor och nyttiga övningar att man vill stanna kvar hela natten!
nelson skötte sig exemplariskt och jag är en så stolt matte som har en så lydig liten rackare, dock har vi massor att utveckla och träna mer på för att bli ännu bättre :)
nästa vecka ska vi dessutom ut till markebäck (kommer kännas konstigt att åka dit utan häst haha) och träna spårning i skogen! ska bli jättespännande att se hur nelson fungerar i ett sånt sammanhang och vi kommer dessutom få testa att spåra med en hund som verkligen kan sin grej!
men åh nu börjar klockan bli sådär mycket igen och jag har fortfarande en analys att jobba på, förmodligen hela kvällen/natten.. fasen vad jag vill ha fredag, fest & partfylla NU.
hoppas ni som läser har roligare saker inplanerade ikväll än att skriva psykologianalys om ätstörningar ;) puss ellen

Kommentarer
Postat av: Johan

En fråga:

Vem är den snyggaste killen i SP2A respektive TE2? ;D

2011-05-25 @ 22:57:25
Postat av: Johan

En Fråga:

Vem är den snyggaste killen i SP2A respektive TE2? ;D

2011-05-25 @ 22:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0