grattis linnea!

tänker endast ägna detta blogginlägg till att gratta min allra bästa vän sen barnsben, LINNEA (!!!) som fyller 18 (!!!!!) år idag, woopwoop!
helt sjukt att tänka att vi har varit vänner i 18 år nu. trots småbråk hit & dit, och så dom där månaderna efter att jag bestämt mig att säga hejdå till roxane som var otroligt jobbiga.. mest för att jag kände att jag förlorat så mycket, speciellt roxane & linnea! men åh så tur att vi hitta tillbaka till varandra igen och gav faan i vad andra tyckte och tänkte om den saken.
för såhär är det, trots det dåliga har vi ändå stått vid varandras sida som systrar genom hela livet, och dom som tror att man kan bryta ett så starkt band mellan två personer tror så himla fel!
däääärför vill jag att alla checkar in HÄR och skriver grattis till den allra finaste vän jag har! hon är värd allt livet kan ge, puss ♥

Kommentarer
Postat av: Linneá

awww!! söööötan! du är bäst!pluttplutt <3

2011-05-12 @ 21:14:22
URL: http://flyingechange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0