beneath the sheets of paper lies my truth

efter en långsam skoldag med många förvirrade tankar (och humörsvängningar haha) så sitter jag nu i min säng och kollar ut över rummet som är låångt ifrån städat.. hu :( är inte alls pepp på att städa rummet även om det verkligen behövs, började lite nyss men hamnade här i stället i hopp om att finna en ursäkt till att inte fortsätta!
ikväll kommer iaf min fina emma som jag inte har träffat på många dagar & myser med mig hela kvällen och natten lång! vi har SÅHÄR mycket att prata ikapp om så jag tror käftarna kommer gå i ett hela kvällen haha.
dock kommer det här vara första gången på länge som jag inte spenderar hela helgen med admir, men den stackarn har ont i halsen & mår inte bra så lika bra är väl kanske det så han får friskna till ordentligt! har dock lite planer på att eventuellt ses på måndag eftersom vi har studiedag då!
måndagen kommer även att tillbringas med linnea några timmar för att fixa ihop något grymt åt jonathan som fyller 18 (!!) år på tisdag! jiej
menmen, nu ska jag väl fortsätta städa det där rummet då.. plus garderoben när det också ligger kläder över hela golvet åh. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0