det går bra nu!

Startade dagen med över en timmas träning! Arvid fick chansen att coacha mig lite eftersom vi hade egen träning & oj vad han utnyttjade den. Först fick jag springa med rätt bra tempo åtta långsträckor i hallen vilket för mig, som inte har tränat ordentligt på flera veckor & dessutom har ansträngningsastma, var rätt påfrestande. Men för honom var det självklart bara uppvärmning för sen skulle jag satsa allt jag hade fyra långsträckor till haha. Några upphopp senare så kilade vi tillbaka till gymmet där jag skulle göra allt möjligt jobbigt! pjew jag var alldeles slut efteråt, men tacktack Arvid för hjälpen iaf! (passar på att säga det nu för imorgon lär jag inte vara lika glad över det haha).
Efter det rullade dagen på med matterepetition inför prov, stå i lång himla kö till maten TVÅ gånger för att jonathan (som är handikappad för tillfället) inte kunde bära sin bricka själv. Men visst ställer man upp på sina vänner när dom behöver det :)
På psykologin fick vi reda på provet & jag fick VG+ vilket jag inte var helt nöjd med.. det där lilla som var kvar för att få MVG kändes enormt irriterande! Dock förklarade min lärare att jag ligger väldigt bra till annars så om jag skriver en hejdundrande bra fördjupningsuppgift framåt kursslutet så kommer jag få MVG i kursen, weey!
Så eftersom jag tränat så duktigt idag ska jag nu ta fram resten av min ben&jerry's glass som inte slank ner helt igår & kika lite på tv hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0