just stop for a minute & smile

idag har jag och min finis 2 underbara månader tillsammans! känslorna är fortfarande precis lika starka som från första stunden, jag har aldrig varit såhär kär förut :*
hur som helst så har jag en himla attfixalista att ta tag i..
  • engelskaarbete
  • svenskauppsats
  • spec.arbete
  • ekonomiprov
  • högskoleprov
dessutom tar pappa hem färg & tapeter till mig & brorsan i helgen så jag måste måla hela söndagen.. undrar hur jag ska hinna med alltihopa.
engelskaarbetet gör jag nog klart imorgon & då får jag ta och börja med svenskauppsatsen också. ekonomiprovet är i morgon & spec.arbetet får skjutas undan så länge.. pjew det är verkligen inte lätt att få allt att gå ihop!
som tröst har jag iaf feta sovmorgonen imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0