hemska allergi!

'
sitter i soffan & snörvlar, nyser, kliar mig i ögonen osvosv.. hemska allergi!! hela dagen har jag gått omkring och nysit, ögonen har runnit/kliat & huvudet har känts som tredubbelt. pappa ska snart åka ner & fixa nya allergitabletter samt ögondroppar åt mig snart så får jag hoppas att det hjälper!
provet idag gick inte alls men på något sätt så känner jag att jag inte bryr mig ett dugg, det är bara skönt att kunna bocka av skiten från listan!
dagens stora plus var att jag fick spendera rätt mycket tid med min älskling idag.. dock himla svårt att hålla sig från pussar men eftersom båda är sjuka (och verkligen vill bli friska nuuu!) så ser vi ingen annan utväg än att sluta blanda våra bakterier. hoppas vi är friska snart
nu ska jag kolla ett avsnitt scrubbis & sen göra klart engelska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0