du är luften jag andas

MUMS säger jag till mina underbart goda toast som jag gjorde nyss! sitter i köket och kollar ut på det fruktansvärt hemska vädret och längtar tillbaka till gårdagens solsken. känner att det räcker med snö nu, för längesen!
å andra sidan är jag himla glad åt att matteprovet är avklarat & gick bättre än jag trott (dock betyder inte det att jag fixa det haha). nu har jag bara en svenskauppsats att skriva & ett ekonomiprov om några veckor, fejnt!
snart ska jag packa ihop min väska och kila tillbaka till hallsberget för att stanna natten hos linnea eftersom vi imorgon åker till universitetet och kikar!
fortsatt bra snöig onsdagseftermiddag alla! puss

Kommentarer
Postat av: Ebba

Sv; Ja det är jättekul!:)

2011-03-09 @ 16:43:45
URL: http://equify.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0