bring me up, bring me down, playing sweet

sådärja. ännu en ny måndag avklarad & jag hoppas den här veckan går lika fort som dom andra har gjort! sitter för tillfället med johan & nesseboy i soffan och njuter av att jag inte har något brådskande plugg att ta tag i, gjorde nämligen veckans plugg i skolan idag på håltimman!
helgen började segt med en tråkig fredag eftersom alla mina kompisar tycktes vara upptagna, men lördagen blev desto finare när pappa skjutsade mig till laxå. stannade där tills idag & tog lite sovmorgon innan det var dags för skola igen.
nu funderar jag på att baka något mumsigt som jag kan ta med och äta framför jonathans ögon imorgon ;) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0