working hard & serious

vi måste ha kul emellanåt..!
jag bara jobbar och sliter.
det suger, men pengarna rullar iaf in som dom ska & imorgon får jag mitt schema för jobbet på båten! förhoppningsvis har jag några lediga helger/dagar så jag kan göra allt det där som jag vill hinna med i sommar - träffa julia, träffa jonathan, roadtrip med tjejerna, hänga med erik, ta körkort osvosv :)
men trots att jag jobbat senaste dagarna så har den här sommaren hållit sig sådär perfekt fin efter en kanonstart i grekland med en av mina finaste vänner!
i söndags kilade jag till emma på kvällen & så gjorde vi banan med choklad i ugnen, nomnom! sov där över natten & på måndagen blev det jobb som vanligt. dock överraskades jag av att erik ringde och sa att han kommer på kvällen, vilket gjorde resten av jobbtimmarna såå mycket bättre.
måndagen avslutades därför med ett kvällsdopp i sjön & massa solsidanavsnitt hihi. idag badade vi en gång till, stekte pannkakor och sen var det dags för honom att åka hem & jag till jobbet.. igen. tur jag har sällskap av linnea vissa dagar!!
nuuu luktar det hemgjorda hamburgare från grillen (och då är jag jävligt snabb härifrån)!! yumminomnom.

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Inte offentligt Ellen!

2011-06-28 @ 22:54:00
Postat av: Lill nea

Min stackars cykel :( hahaha. Men jag fick vi fick oss ett gott skratt när linnea hällje yougurten över dig hahha :D xD

2011-06-29 @ 12:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0