vi kommer alltid ha paris




hejhallå alla sommarfina människor!
startade dagen med ett fint besök hos min älskade lilla morfar. jag & mamma tog med honom ut & så åt vi muffins, munkar och drack kaffe.
det var så himla skönt att se honom så pigg och glad jämfört med sist jag såg honom (han är dement) och jag tog vara på varenda sekund.
jag berättade om mina sommarplaner, mitt jobb, om pappas födelsedag & om nelson. varje gång vi pratade om nesse log han och skrattade lite ♥ sen började han berätta om sina bilar & att han skaffat ny bil nu igen osvosv :)
men det bästa var ändå när han sa "det är så skönt med sommar..". åh, jag är så glad som fortfarande har min fina underbara morfar kvar, fyfarao vad jag älskar honom.
huuur som helst. efter morfarbesöket gick jag till linnea. vi fixade hennes hår & testade lite frisyrer eftersom hon ska på bal på onsdag! kommer vara med och fotografera lite så ni får se hur fin hon blev på onsdag! :)
efter frisyrfixandet solade vi och bakade mumma rabarberpaj med vaniljsås!!
>> nu tänker jag dra igång lite scrubsavsnitt och kika tills jag somnar. imorgon är det skola igen & efter det åker jag & linnea in till marieberg för att fixa med lite saker. sen återstår en lejonkungendejt för min del! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0