hello sverige!

hallååå världen!!
nu är jag hemma efter en vecka på varma & soliga kreta. och åh vilken vecka vi har haft dessutom! massa sol, bad, god mat, restauranger & leva livet, underbart :)
första dagen (söndag) var det molnigt ute & inte alls fint väder så vi var lite besvikna, underskattade därför solen & sket i solkrämen (vilken var jävligt dumt!) för fyfarao vad vi brände oss, trots skuggan, och det fick vi lida av hela natten sen ;)
resten av dagarna var iaf riktigt fina med varmt väder och stor sol, förutom onsdagen då det regnade lite.
resan dit gick bra & smidigt men hemvägen vart krångligare då alla flygen fuckade & vi fick besked om att bli försenade 3 h. inte direkt det roligaste att få höra det när man sitter i en trång liten flygplats och ser dom där sex timmarna framför sig.. fyfan. som tur var blev planet endast försenat en timma så vi var hemma i sverige vid halv 4 imorse (då utan att ha sovit på dryga 21 timmar & inte ätit på 12 timmar). utsvultna och trötta satte vi oss därför på ett fik på landvetter & åt varsin sallad till frukost hihi.
ja, det här är en jättedålig uppdatering men jag har fortfarande varit vaken i 37 timmar & är suuuupertrött. planerar att gå och lägga mig riktigt snart ;) men först lägger jag upp lite bilder från resan! fler får ni imorrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0