skolavslutning & studentfirande!

vad konstigt det känns, att plötsligt inte ha någon skola! inga läxor, inga prov.. ingenting.
vi firade avslutningen igår med att fixa tillsammans, jag, jonathan, linnea, ludvig simon mm. och efter det kilade jag hem till erik & stannade hos honom tills mamma kom och plockade upp mig på vägen till örebro vid 6 :)
sen sprang jag runt och letade studentpresenter till amanda som tog studenten idag!!! och när jag kom hem gick jag ner till martin & gänget för att tillbringa resten av kvällen där :) helt okej avslut med andra ord!
NU, idag. studenten för hela slanten!! har kramat många fina vänner & sagt hejdå, hälsat bra sommar osv! och det känns alldeles dumt att vissa av dom inte kommer tillbaka i höst, fyfarao vad skolan kommer bli tom nu när treorna tog studenten. men STORT grattis till er alla, nästa år är det våran tur!!
nu har jag packat väskan, ätit mat med släkten & inväntar tårta ;) imorgon väntar något riiiktigt spännande hihi.

SP2B!!
världens bästa vänner!
laxå! (lägg märke till viktor & jonathan i bakgrunden) hihi
killarna!!
SP3B, glada som fan!
systers klass! :)
random byggare!
simon & johan! :)
linnea & viktor! :)
syster & jag ♥
amanda & hennes kompisar!
linnea, viktor, erik & jag!
våra fina grabbar som är done with school!
glada byggare :)
johan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0