for your heart for me

vissa stunder minns man mer eller mindre, visst är det så?
en del händelser kommer att stämplas i minnet livet ut, utan att man inte ens tänker på det under den tiden! men jag undrar varför just vissa saker, som inte alls är så speciella, är sånnadär saker som man minns tio år senare?
jag kommer till exempel ihåg en sommardag när jag gick på lekis? anyway, jag var med familjen vid badstranden & satt (lite vuxet snyggt sådär) på bryggan med en tidning och rätt var det är kom killen som jag hade en liten "förälskelse" i och frågade om vi skulle bli ihop haha.
åh, det låter så roligt när man tänker tillbaka på det nu, men oj vad jag minns att jag tog det så himla moget och allt! tror jag till & med svarade något i stil med "är du säker på att du vill det här?" hihi.
på tal om ingenting, men det är dom viktigaste delarna i livet som vi minns allra klarast när allting annat bleknar och glöms bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0