Cheers to the freaking weekend

söta na-ná & jag!
kvällens grymma host - dennis!!
i drink to that, yeahyeah!.. mår alla bra efter gårdagens festligheter?
jag var lite inställd på att jobba idag men så fick jag dom där underbara nyheterna att jag inte behövde det så nu ska jag ligga hemma hela dagen/kvällen med en chipspåse & vara allmänt dagen efter helt enkelt.
kvällen igår vart precis som väntat - klackarna i taket, kbk och så vidare! träffade många nya ansikten och hade trevligt hela kvällen och natten med mycket dans och vimmel, den solklart bästa midsommaraftonen på väldigt länge!
när festen var slut följde jag med na-ná hem och sov där, vi slocknade så fort vi lagt huvudet på kudden haha. sen kom pappa och hämtade mig idag! :)
nu ska jag kila, hoppas att alla hade en lika fin midsommar som jag!! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0